כך תעשו עסקה בהתאם לחוקים ולתקנות הנדל"ן של פלורידה ותבטיחו את עצמכם

בכל מדינה ומדינה ישנם חוקים ותקנות משלהם הנוגעות לעסקאות מכר והפעולות הנחוצות שיש לבצע על מנת לעמוד בהם ולעשות אותם בצורה תקינה וללא יצירת בעיות עתידיות מיותרות. לכן, כאשר אנו באים לעשות עסקה פרטית או השקעה במדינה זרה, נהיה חייבים לבחון את כל החוקים ולהיעזר בבעלי מקצוע מקומיים על מנת לצלוח את התהליך בבטחה וללא סיכונים מיותרים שעשויים לפגוע בנו בעתיד. 

כאשר אנו מתייחסים למדינת פלורידה שבארה"ב נראה כי ישנם דברים דומים וגם שונים ממדינת ישראל. ניווט בחוקים ובתקנות המורכבים של המדינה יכול להיות משימה לא פשוטה, במיוחד עבור מי שלא מכיר את הנוף המשפטי ככלל ואת הנוף המשפטי האמריקאי בפרט ולכן כאמור נמליץ לכם להיעזר בגורם מקצועי ומקומי שיעשה עבורכם את העבודה המורכבת הזאת.

*הערה חשובהכל הכתוב במאמר זה אינו מהווה ייעוץ משפטי או כל ייעוץ רגלוטורי כזה או אחר, אלא מאמר זה נכתב לשירות הציבור על מנת לחשוף ולשקף את המציאות כפי שהיא ועל מנת לעזור למשקיע הישראלי לקבל החלטה מושכלת ולפעול בצורה נכונה ובטוחה יותר עבורו.

במאמר זה, נדבר על כמה מהחוקים והתקנות המרכזיים המסדירים עסקאות נדל"ן בפלורידה, ונספק כמה טיפים כיצד לנווט בהם וזאת מתוך הניסיון העשיר שלנו המונה למעלה מ- 15 שנה בשוק האמריקאי ככלל ובפלורידה בפרט.

דרישות רישיון מקרקעין

בפלורידה, כל מי שעוסק בנדל"ן, לרבות קנייה, מכירה או השכרה של נכסים, חייב להחזיק ברישיון תיווך נדל"ן בתוקף הנקרא גם: ברוקר. דרישה זו חלה הן על יחידים והן על חברות כאחד. כדי לקבל רישיון נדל"ן בפלורידה, אדם חייב להשלים קורס טרום רישוי, לעבור את הבחינה הארצית ולהשלים קורס לאחר קבלת רישוי וכל זה רק על מנת שיוכל לבצע פעולות מכר כאלו או אחרות בנדל"ן עבור אנשים פרטיים או חברות.

חוזים במקרקעין

חוזי נדל"ן בפלורידה כפופים לחוק החוזים של המדינה ודומה מאוד בתכלית שלו לחוק החוזים הישראלי, המחייב את כל החוזים במקרקעין להיות בכתב וחתומים על ידי שני הצדדים. בנוסף, החוק בפלורידה מחייב שכל החוזים למכירת מקרקעין יהיו בכתב ומכילים הוראות ספציפיות, כגון תיאור משפטי של הנכס ומחיר הרכישה.

ביטוח עסקה –  Title Insurance

ביטוח בעלות בנכס הוא חלק חשוב בכל עסקת נדל"ן, שכן הוא מגן על קונים ומלווים מכל ליקוי בבעלות הנכס. חברת ביטוח הנכס תבצע חיפוש Title על מנת לוודא שהיסטוריית הנכס נקייה מכל שעבוד או שעבוד אחר ושאין על הנכס כל בעיה מבחינה משפטית.

מס רכוש

במדינת פלורידה אין מס רכישה בין אם נרכש נכס 1 או 200 נכסים. 

וועדי שכונה

נכסי מגורים רבים בפלורידה כפופים לסמכות השיפוט של איגוד בעלי בתים (HOA). עמותות אלו אחראיות לאכיפת כללים ותקנות המסדירים את השימוש והתחזוקה של הנכס, וכן לגביית עמלות מבעלי בתים למימון שטחים ושירותים משותפים.

חשוב שקונים פוטנציאליים יעיינו במסמכים המנהליים של ה-HOA, לרבות תקנון האגודה, ההתחייבויות וההגבלות, וכל זה לפני רכישת נכס. אי ציות לכללי ה- HOA עלול לגרום לקנסות ולעונשים אחרים, דבר אשר לא מומלץ להגיע אליו היכול לפגוע באיכות ההשקעה ובגובה התשואה. 

נהלי סגירת עסקה

הליך הסגירה (closing) הוא השלב האחרון בעסקת מקרקעין, הדומה מאוד לסגירת עסקה בישראל, במהלכו מועבר הנכס מהמוכר לקונה. בפלורידה, הסגירה מתבצעת בדרך כלל על ידי חברת Title אשר במהלכה תונפק פוליסת הביטוח- TITLE POLICY\INSURANCE. במהלך הסגירה ישלם הקונה את מחיר הרכישה, והמוכר יעביר את בעלות הנכס לקונה.

לסיכום

ניווט בחוקי הנדל"ן והתקנות של פלורידה יכול להיות מאתגר, אבל זה חיוני לכל מי שמחפש לרכוש או להשקיע בנכס במדינה. על ידי הבנת הנוף המשפטי ועבודה עם אנשי מקצוע מנוסים, הרוכשים יכולים להבטיח שהעסקאות שלהם יתבצעו בהתאם לחוק, ושהשקעותיהם מוגנות ולישון בשקט בלילה.

אנו בחברת EGA properties מעניקים שירות מלא מ- א' ועד ת' בכל הקשור לעסקאות נדל"ן ורכישת השקעות בפלורידה. אנו מאתרים את הנכס המותאם לכם, מבצעים בדיקות Title עם חברות Title רשמיות ומקצועיות ודואגות למשא ומתן וקבלת העסקה במחיר ובתנאים הטובים ביותר עבור המשקיע שלנו ודואגים לסגירת העסקה על ידי עורכי דין מסובסדים מטעמנו שיסגרו את העסקה ויעבירו את הנכס על שמכם בטאבו המחוזי. 

בנוסף, אנו מאתרים עבורכם שוכרים ומעבירים את הטיפול בנכס החדש שלכם לחברת הניהול שלנו שדואגת לכל פן השכירויות, ההוצאות וההכנסות שיש לנכס והעברתם למשקיע באופן קבוע לרבות המצאת דוחות ומסמכים ושליחתם אליו באופן קבוע. 

יש לכם לפחות $150,000 זמינים להשקעה ואתם רוצים חברה אמינה ובעלת ניסיון בפלורידה של למעלה מ- 15 שנה שתאתר לכם נכס שמותאם לכם עם תשואה חיובית ובאזור נחשב? רוצים לשמוע יותר על תהליך הרכישה ולהבין כיצד נלווה אתכם צעד אחר צעד לרכישת הנכס המניב שלכם בפלורידה? צרו עמנו קשר ונשמח להסביר יותר בשיחה טלפונית.

בשמחה! מכאן משאירים פרטים ואנחנו נחזור אליכם בתוך 24 שעות לשיחת היכרות והתאמה ללא שום התחייבות ועלות

מקסום התשואה: אסטרטגיות יעילות לניהול תיק ההשקעות שלך בנדל"ן בפלורידה (גם אם עדיין לא התחלתם להשקיע באמת)

מקסום התשואה: אסטרטגיות יעילות לניהול תיק ההשקעות שלך בנדל"ן בפלורידה (גם אם עדיין לא התחלתם להשקיע באמת) השקעה בנדל"ן יכולה להיות מיזם משתלם, במיוחד במדינה

קרא עוד »

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Scroll to Top